Brcn0650 Arkadaşlar süt arttırmak için promalt işe yarıyor mu ve günde ne kadar tüketmek gerekiyor kullananlar bilgi verebilir mi
F-Betul Brcn0650 Merhaba, arkadaşlar post görmüşken söylemek istedim ben bozayı çok severim kışları içerim hep. Bu arada düzenli içmeye başladım sütüm arttı. Eğer içmeye engeliniz yoksa deneyin derim.
Betim Brcn0650 evet yarıyor ben kullanmıştım sonra bıraktım, süt çok sıvı oluyor ama, ben de öyle oldu artırdı ama çok sulu oldu süt, bıraktım ben de
Minikbirkalp İşe yarıyor ben çok kullandım takı içinden küf çıkana kadar ondan sonra da açtığım 3 şişe bozuk cıktı size tavsiyem bardağa dökmeden içmeyin allahtan ben hep bardağa döküp te içiyordum
Minikbirkalp Brcn0650 https://imgyukle.com/i/IgbNIP https://imgyukle.com/i/IgbH7N Çok dikkat et bence cnm
Brcn0650 Minikbirkalp ben yarın alacağım bakalım nasıl çıkacak bi de manuel pompayla sağım yapmak arttırır mı sütü canım bi fikrin var mı
Minikbirkalp Brcn0650 eğer yarın alicaksan çok fazla alma indirimdeydi die ben fazla almıştım.allahhtan son 4 tanede sorum yaşadım ben hiç pompa kullanmadım cnm bi bilgim yok bu konu hakkında ama en iyi süt arttıran su ve uyku ben uyuyunca göğüslerim doluyor ve suyu icebildiğin kadar iç
Minikbirkalp Brcn0650 ya sende mi su sevmeyenlerden sin süt için olmasa bile sağlığın için içmelisin benim hep başucumda olur sabah kahvaltı yapmadan ac karnına bile tüketirim 2 bardak