PrensinAnnesi34 Arkadaşlar iyi akşamlar bugun oğlumu sünnet ettirdik 21 aylık doktor pipisi gömük pipi dedi krem verdi ileri çekerek sür dedi bu zamanla düzellir bişey mi ilerde sıkkıntı yaşarmıyız?
Drydnz12 PrensinAnnesi34 yok canım öyle olması gayet normal. Bizim de öyleydi hep ileri çektik temizlemek için zaman zaman da kendiliğinden düzeldi zaten.
PrensinAnnesi34 Drydnz12 her 10 cocukta 3 de olur dedi doktor ama arastırıyorum nette hep olumsuz şeylerr yazıyorlar oda beni korkuttu artı yapmam gereken bişey varmı nekdar süre sonra pipisi normale dönüyor canım
Drydnz12 PrensinAnnesi34 6 ay sürdü yaklaşık ama benim doktorum hemen hemen her bebekte görülür dedi senin doktorun niye öyle söyledi bilemedim 🤷🏻♀️ Bence çok endişelenme ben her altını değiştirdiğimde ileri çekip pamuk be ılık suyla temizliyordum yoksa mantar oluşur diye söyledi doktorumuz şimdide tamamen geçti sayılır.
PrensinAnnesi34 Buray747 görünen kısım kırmızı ama gömük şişlikte var hafif düğme gibi sizin nasıl dünden bugune sanki az daha iyi gibi
Buray747 PrensinAnnesi34 tamam bi sorun yok kuzum sen gömük olan yeri elinle çıkar altını değiştirdikçe bişe olmmaz bizimde öyleydi geçiyor
PrensinAnnesi34 Buray747 doktor her 10 cocuktan 3 de oluyor dedi benimde kafama takıldı nete yazınca hep olumsuz şeyler yazıyor onlar korkuttu 🙁
PrensinAnnesi34 Drydnz12 bebeklerde kilolu oldugu için yada bacak ve kasık bölgesi yaglı oldu için olurmuş galiba
PrensinAnnesi34 Babymm biraz daha iyi ama yinede tam düzelmedi malesef o kasık bölgesi zayıflaması lazım odan oluyormus oda büydükçe düzelir dediler size doktor ne dedi bebeğiniz kilolumu dısarı cıkararak sürün kremi yapısırsa tekrar operasyon olur