Zeynepazram benim bebegimin kaka problemi var geç yapıyor kabız değil noemal kivaminda yapiyor şuan 6 ayligiz ama 3 ayindan beri bu sekilde bebegimde bende cok yorulduk bi uzmana gozukmekte fayda var birde biliyorsunuz direk randevu alinmiyor cocuk doktoruna hangi doktordan randevu alamami önerirsiniz.