Kizlar ben aylardir aptamil kullaniyorum hatta cogu postta da övmüşümdur , a101 de 250 grami indirimde diye iki paket aldim cocugum bir kac gundur kusuyordu usuttu sandim başta, bugun surekli mamayi agzina aldiginda öğürdü bende tadina bakayim dedim inanamadim igrenc derecede karbonat tadi var bozuk tursu gibi cok sinir oldum , aptamili aradim tatildeyiz mesai saatlerinde arayin diyor twitter dan yazdim seri nosunu filan paylastim umarim incelenir ama cok pismanim daha once tadina bakmadigim icin , başınıza gelirse diye yazmak istedim her yapmadan once tadina bakmak en iyisi sanırım