Gizemabc Çilekeş analar, gariban analar anketime katılın sizce 0-1 yaş mı yoksa 1-3 yaş dönemi bebeğe bakmak mı kolay? Kızım 10 ay 11 günlük. Bence büyüdükçe zorlaşsa da özgürleştikçe de nispeten bakımları kolaylaşıyor. Sizce?
elizabeth Gizemabc her yaşın ayrı bir zorluğu var tabii ama bence 0-1 yaş arası zor gibi geliyor bana
Deletedmom9 Gizemabc Bana göre 1 yaşa kadar her şey kolay 1 yaş sonrası zorlaşıyor. 2 yaş daha da zor. 😩😩
2prematureannesi Gizemabc 0-1 yaş kolay bence 1.5 yaştan sonrası zor bide hiperaktif bı çocuksa daha da zor gerçekten