7 aylık bebeğim geceleri saat başı ağlayarak kalkıyor emmek istiyor devamlı memede susuyor sadece şimdi bide gündüz uykularında da çok huzursuz olmaya başladı şuan uyuyor ama iç çekerek ağlıyo uyuduğundan beri. Alt 2 dişi de çıktı acaba üstler mi çıkıyor da böyle huzursuz hiç anlamıyorum :(