Annekedii Kizlar dun aldim ama henüz kullanmadim, günlük sutten yapılırken oda sıcaklığında maya ile.42 derece 8 saat yapılıyor genelde ama normal sütu de.kaynatip iyice ilitip mi kac derecede yapmak lazım, onerilerinizi yazarmisiniz bi
bynduru Annekedii Merhaba kimse cvp yazmamis ama Makinadan bende aldim birazdan yogurt yapicam.Nasil kullanabiliyor musunuz?