Niloss benim kızımda açık kalp ameliyatı oldu. 2. Bir kalp ameliyatı daha olucak. Şuan devletin karşıladığı synagist diye bir iğne oluyor. İçeriğindeki ilaç grip gibi çeşit çeşit virüsten koruyor. Ekim ve nisan ayları arasında her ay bir doz alıyor.
şöyle ki evet kalp hastası bebeklerin bağışıklıklı daha düşük oluyor ama bu demek değil ki sürekli hasta olucak. Olmasından korktukları şey hastalık ateş yaparsa ya da ciğerlerine inerse kalp atışları ve nabzı olduğundan yükseliyor. Kalpleri çok güçlü olmadığı için müdahale yeterli gelmeyebiliyor. Bu nedenle kalp hastası bebekler yada ameliyat olacakların hastanmamasına özen gösteriliyor. Hastalanmasıda korkutuyor.