Yakamoz Hanımlar günaydın. Bugun kızım tam 6 aylik oldu. Bugune kadar sadece anne sütüyle beslendi. Sorum şu; 39 derece ateşim var ve doktora gitmem gerekiyor. Kızımı anneme bırakacağım fakat yedekte sütüm yok, sağmaya kalkinca artik göğüslerim terbiye oldu ve 30 cc dakikalar sonra anca çıkıyor. Bu durumda ben kızımı nasil birakicam? Kizim atesten yeni kurtuldu tekrar hastaneye götürmek istemiyorum doktoru da getirme demisti. Peki ben yokken kızım neyle beslenecek? Var mi böyle bir durum yaşayan?😢
tuuuucee Yakamoz keşke yoğurtla tanıştırsaydın çok işine yarardı mayalı yoğurdun varsa dene bence canım
Yakamoz [bilinmeyen] haklısınız, bir de hic ek gıdayla tanışmadığı icin herhangi bir gıdayı da çok yadırgar diye düşünüyorum ben de. Çok teşekkür ederim cevabınız için.
Yakamoz tuuuucee bebegimin inek sütüne alerjisi var maalesef 1 yasindan önce süt ve süt ürünleri yasak☹️
tuuuucee Yakamoz pirinç unu ver suyla muhallebi yapıp içine muz atabilirsin yada püre yap hem çabuk oluyo 3 gün kuralo deneyecksen eğer patatesle başlayabilirsn
Yakamoz tuuuucee çok teşekkür ederim deneyecegim sağolun. Bugünü artik mama ile gecirecek bakalım bundan sonrasi icin insallah