Merhaba sevgili anneler,
Oğlum 10.5 aylık ancak düzeltilmiş 9.5 aylık yattığı yerden oturur pozisyona geçemiyor. Parmaklarımı tutarak kalkabiliyor ama kendisini diğer türlü kaldıramıyor. Desteksiz oturuyor henüz hiç emeklemedi. Bir yerlere tutunup kalkmak için çaba gösteriyor ve hafif destekle kalkabiliyor. Bebeği böyle olan anneler var mı? Çok endişeleniyorum. Çok korkuyorum. İnternette kötü şeyler yazıyor. Lütfen güzel şeyler söyleyin gözüme uyku girmiyor artık.