Mirabebek Kızlar merhaba kızım 14 günlük bugün memeyi verdiğim de elini emdiginde sırt üstü yattığında ya da vitamin gaz ilaçlarını verdiğimde sürekli öğürüyor emerken sürekli sütüm boğazında kalıyor normal mi yada sizinkiler de böyle mi ?