Merhaba hanımlar 🌼 Bugün 2.ay aşısını yaptırdık kızım aşı yaptırdığımızdan beri çok halsiz ve sürekli uyku halinde normalde asla gündüz uykusu olmayan bir bebek ama sabah 9 dan beri 2 saat anca uyanık kaldı toplamda. Ateşi de normal sağlık ocağından gelince calpol vermiştim. Normal mi sizlerde böyle şeyler oldu mu başka ne gibi yan etki gördünüz?