Deletedmom4018 sagima aliskin olmadigindandir canim. Ben 3 aylikken sut arttirmak icin emzirdikten hemen sonra 10 ar dakika sagim yaptim oyle oyle derken cogaldi bir ayda ve alisti. İse baslayacagm icin alistirmak zornda kaldm yoksa oyle saril saril akan goguslerden degil. Ama cok sukur suan iyi fakat calismiyorsan ve sutun asiri derecede cok degilse sagim yapmamani oneririm cunku tayzik problemi oluyor