Bebegimm42 ben her emzirmeden sonra lansinoh krem kullandım yaralar geçene kadar süt sağma makinasını kullanmayı bıraktım çünkü aşırı acıtıyor her gün duş aldım ılık suyu göğüslerime tuttum çok rahatlattı. Temiz bir bezi ütüyle ısıttım göğüslerime koydum benimki 10 günde geçti. Emzirirken göğüs ucunun bebeğin ağzına tam girmesine dikkat et eğer ucunu çekiyosa çok acır ve daha çok yara olur ve çok temiz tut enfeksiyon kapmasın inşallah geçer geçmiş olsun