Alcannipek Aptamil 1 kullanıyoruz ama Şırnak ta hiç bir yerde bulamadık sma alsak Bi şey olur mu gaz yada başka bir şey acemiyim ilk çoçugum mecburen onu alcaz Bi sıkıntı yaşar mıyız deneyimli anneler
Ysfymn Alcannipek bence sma aptamilden daha ikisinide kulland Aptamil ilk aylarda hem kusturdu hemde çok gaz yapıyor
Alcannipek Mama bitti o yüzden netten 3 güne Sevdanurr yaşadığımız hiç bir markete mama yok aptamil yani o yüzden
41esra Alcannipek canım ben de ilk söa aldım bebeğimi çok huzursuz etti bebelac gold aldım o iyi geldi ama birde aptamili demeyelim diye aptamil 1 aldım 3 kere 3 ölçek verdim ama yemedi çok huzursuz oldı bebelac gold alıcam yine istersen sana gönderebilirim
Ecreee Alcannipek vlla ben ilk Aptamil mama verdim ama kızımı maf etti gazdan dolayı..smaya geçtkten sonra rahatlamıştı kiizm .. keşke daha önce gecseydim diye düşünmüştüm.sma daha iyi ama her mama bebege aynı etki etmiyor..deneyin bı sorun olursa değiştirirsiniz..