Bebeğim 2 ay 20 günlük. Son 4 güne kadar günde en az 2 kere kaka yapıyordu.
4-5 i bulduğu oluyordu doktorun dediği gibi pütürlü sarı bir kakaydı.
son 4 gündür bir kere sulu pütürsüz bir kaka yapıyor. Hatta dün hiç yapmadı.
ishal desem sık sık yapması gerekiyor anlam veremedim .
göz kanalı tıkalı o yüzden ilaç kullanmaya başladık bu ilacın yan etkilerinde yazmıyor ama o yapmış olabilir mi kullanmış olan var mı acaba?
ilaç fucithalmic’
şimdiden teşekkürler herkese