Öncelikle çok çok geçmiş olsun🙏🏻 Benim ablam 2. Çocuktan sonra aynı şeyi yaşadı. Yani çocuklar 2 sene arayla doğdu ve ikinci çocuğu biraz zor bir bebekti hala da öyle. Aynı sizin gibi görme problemi yaşadı. Ve aynı şekilde msten şüphelendiler mr çekildi detaylı her şeye bakıldı ve temiz çıktı. Doktor yorgunluğa ve uykusuzluğa bağladı. Bol bol dinlen dedi. Hatta o dönemde annem bi süre ablamda kaldı çocuklara bakmak için. Zamanlada azaldı ve geçti. İçinizi ferah tutun. Allahın izniyle bir şey çıkmaz🙏🏻🙏🏻.