Eddaliko Daha ek gıdaya falanda geçmedik nedir bu çıkmak bilmeyen lekeler kızlar ya simdiden böyleysek ilerde napcaz bilmem😂 kaka lekesidir verdiğimiz gaz damla lekesidir nasıl cıkar bunlar fikri olan varmı?
Minikkprensesim Eddaliko kakasını hemen kalıp sabunla yıkıyorum sonra makinada yıkanıyor çıkıyor bekletirseniz çıkmıyor .
HaticeYilmazNehir Aaaa56 kakasını yapınca değiştirince veya damla üzerine bulaşınca hemen 1 tur bulaşık deterjanı ile çiteleyin durulayın ondan sonra bebek deterjanı ile makineye atın yıkansın bn hep öyle yaptım gecti
nurduran Aaaa56 ben kakası geçince beyaz sabunla iyice yıkıyorum sonra da dalin deterjanla makineye atıyorum 😊 hala ilk günkü gibiler
Gizay23 Kaka lekesi olduğu xaman ben önce elimde sabunla iyice çitiliyorum tertemiz oluyor sonrada makineye atiyirum mis gibi öyle yapın geçiyor
Bikuzuannesi Lekeli olan bölgeye bulaşık deterjanı şurup uzunda yıkıyorum hiç bişey kalmıyor yada bingonun falan klorsuz olan çamaşır sularını varya ondan biraz üstüne şurup o şekilde atiyorum
Bikuzuannesi Eddaliko vAllah canım biz 18 aylık olduk normal bizim kullnadigimiz toz deterjan kullanıyorum yumuşatıcısı unibaby bin