Bebeğim 3 ay 10 günlük baş çevremiz doğumda 34.2 idi şu an 40,5 cm çıktı gelişiminde bir problem yok boy kilo gayet iyi ama bıngıldağımız doğdundan bu yana küçüktü doktorumuz bu gün baktığında kapanmış sanki dedi ama ben azıcık da olsa hissediyorum sanki aranızda varmı bu aylarda bu sorunu yaşayan