Bebeğim 5 ay 10 günlük. Köpek dişlerinin ikisi de sertleşip şişmiş ve beyazlamış. Yani bildiğiniz köpek dişledi çıkıyor . Bu normal mi acaba ? Ve tahminen ne kadar sürer patlaması ? Aynısını yaşayan varsa lütfen bilgilendirsin beni 🙏 bebeğim çok huzursuz . Gece uykuları da kalmadı :(