Kızlar eşimin patronu 6 gün önce covid oldu. Eşimle hiç temas da bulunmamislar ama yine d tedbir amaçlı belirti olmamasına rağmen gitti test yaptırdı dün sabah sonuç daha çıkmadı. Ama yine eşimle uzak durduk. Hiç yaklasmadik. 3 gündür de ben cam sil temizlik yap felan üşütmüş olmaliyim ki, bugün sabah hafif grip şeklinde uyandım. Covid mi normal grip mi gerçekten bilemiyorum ki. Eklemlerim agrimiyor sadece basım ve burnum sanki yaniyor gibi. Burnum akıyor hafiften.18 aylık bebeğim var napcam bilmiyorum kendimi biliyorum her grip olduğumda bu şekilde başlıyor bende rahatsızlıklar. Ama napmali gidip test yaptırsam mi😔😔