maviboncukruyasi Kızlar selam Ek gıdaya geçiş nasıl oluyor? Tadimlar falan nasıl oluyor mesela? Direk öğün olarak mı veriliyor?
Melikederinakinnn maviboncukruyasi gunde bir ogun seklinde yarim cay bardagini gecmiycek sekilde tadimlik canm doyumluk degil haliyle. Doktorumuz bizi yogurtla baslatri gecen hafta evde mayaladim kendim uc gun yogurtu guzel yedik dunde kabaka basladik bugun ikinci gunumuz bitane kabagi buharda pisirdim rondodan gecirdim bir cay kasigi zeytinyagi mis 😂🙈