aylinkzz2509 Çok şükür 3 aylık olmamıza 1 hafta kaldı 💙 Beni en çok zorlayan doğumdan sonra dikişler ve oğlumun gaz sancıları oldu uykusuzlukta çok zor ama en kötüsü oğlumun gazdan saatlerce ağlaması susturamayışlarım benimde ağlayışım falan🤦🏼♀️ ay aklıma geldikçe içim fenalasıyo 😅 suan çok daha iyiyiz çok şükür ☺️