Bebeğim 7 ay 3 günlük, ek gıda döneminde geçtiğimiz den beri her şeyi deneyerek verdim ve bir sıkıntı yaşamadık, ancak son bir haftadır bebeğimin yanakları kızarıyor damar damar oluyor boyunun altı kızarıyor. Sorum şu sonradan gıda alerjisi gelişebilir mi? İçinizde böyle bir şey yaşayan oldu mu?