Zeyavz Poyraz_Efem onu sağlık ocağı söylüyor sana zaten 2.ay aşısında söylemişlerdi hem ultrason hem göz
Bgmbgmbgm Poyraz_Efem valla doktor her gittiğimizde bakıyor.. bi problem görsem erken yönlendiriyorum dedi. Ama 1 yaşında götürücez biz ilk göz muayenesine. Doktorunuzu dinleyin bence.
Poyraz_Efem Emir123ali Zeyavz mayispapatyasi Bgmbgmbgm Teşekkür ederim kızlar bayın 9unda ası yapılacak o zaman sorayım hemsiremize
Ek-istanbul Poyraz_Efem 1ay ve 6 ay dedi doktorumuz 1 ayı yaprırdık katarakt var mı siye bakıyorlar 6.ayda daha geniş bir terkik yapıolarmıs göz doktoru boyle söylemişti