Gecenlerde bir akrabam olmuştu ona üzülmüştüm çocuğuyla birlikte olmuşlardı, derkeeeen biz de olduk anacım, ilk belirtiler 16 aylık oglusumda başladı, yüksek ateşle uyandı calpol verdik sabaha kadar iki saatte bir ateşi gene de yükseldi, sabah hemen koştuk tabi doktorumuza, doktor muayene etti, kan testi istedi, kanda bir şey çıkmadı tertemiz sıfır mikrop, sonra da dedi ki azi disler geliyo o da ateş yapar bir şeyiniz yok gidin evinize yallahhh, biz de aldık bebemizi evimize gittik, ama bebemiz üç gün ateş içinde yandı üstüne bir de ishal olduu, gene ara doktoru anlat anlat, o da sana desin ki dişte ishal yapar entorogermina ver……. E verdik tabi hemen sonuç iiii ihhh ishal devam, bebem öyle üç gün geçirdikten sonra bana da bir şey oldu, benim de ateşim çıktı, eşim dedi ki ya yoruldun usuttun ondan, neyse dedim tamam ha bu arada boğazda da hafif gıcık olma hissi de mevcut, benden bir gün sonra da eşimin ateş çıkar veeee hemen teste koşar, test ertesi gün pozitif çıkar, eve filyasyon gelir benden de örnek alır ve sonraki gün benim de pozitif çıkar, bugün hastalığın altıncı gününden bildiriyorum, henüz kendime gelebilmiş sayılmam, çocuğun ishalde hala devam ediyor ama ateş işi bitti şükür, eşimde de koku tat kaybı ve baş ağrısı hala mevcut, demem o ki bebelere bir şey olmuyo tasiyici oluyorlar zimbirtisi yalannnn, çocuk hala ishali çekiyor, ne yedirsem ne versem kar etmiyor, üstüne ishalden dolayı makatta kanama ve pişik de mevcut , ona da en iyi çay ağacı kremi etki etti bir günde kıpkırmızı popoyu bembeyaz yaptı helal olsun valla ne diyim bulana. Demem o ki bebeklerinizi kış da geliyor koruyun kimse covid olmasın oldurtmasin , biz nereden kapmisiz derseniz annemgilden bulaş olmuş ama onlar hafif geçirdikleri icin hatta hiç bir semptom göstermedikleri için bilememisiz, işte bu şekilde, Rabbim hepimizi korusun 🤲