Tgcuyntgr Anneler merhaba 🌺 Eliza moda da eşofman takımlarında indirim vardı dayanmadım 4 takım aldım. Ama ilk siparişim ürünleri nasıl bilen alışveriş yapan var mı ?
ebz09 Tgcuyntgr bende alisveris yaptim oradan urunleri aslinda guzel ama boyle cok ucuz olan takimlar ahim sahim bi kalitesi yok Biraz daha yukari ciktikca fiyat kalite artiyor heralde cunku daha pahali olan bir takim daha aldim mali asiri iyi
Tgcuyntgr ebz09 bütün takımlarda indiirm vardı gördünüz mü bilmiyorum bende ev içinde giyerim diye aldım ama tereddüt yaşadı. Ağzı burnu kayık gelecekse iptal edeyim😅