Canan38 valla ben sezaryen ile doğum yaptım iki gün sonra tülbent bağlamaya başladım bir hafta sonrada korse tayt kullandım oda ara ara giydim yani faydasını gördüm sarkmadıda kalmadıda sadece bi ara çok abur cubur yediğim için azcık göbeğim çıktı oda benden kaynaklı 🤣