Ozget Merhaba arkadaşlar şişli kolan hastanesin cocuk bolumune gitmeyi düşünüyorum gidenleriniz varmi onerirmisiniz ???
_ilknur_ Ozget türkiye hastanesinin doktorlarını övüyorlar çok. Bende orayamı gitsem dedim ama bu vaka artışları tedirgin etti beni. Hastanede muayene ettirmek ne kadar doğru? Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda. Pandami sürecinde hastaneye gittinizmi?
Ozget Whatttt peki nerede ucreti nedir. Sirf doktor sıkıntısı yüzünden ozel sağlık sigortasi yaptıriyorum
Ozget _ilknur_ valla ben her ay gidiyorum. Ozel hastanelerde covidli hasta yokki. Ayrics covidli hasta her an heryerde yanibasimizda artik maalesef