Goksel Doğum yapalı 10 ay oldu,ilk reglimi 7.ayda oldum sonrası bi düzensizleşti ama son iki seferdir çok kısa aralıklarla kanama oluyor.Daha reglim biteli bugün 10. Gün ve şimdi az miktarda geldi yine delireceğim 😔başına gelen var mı,ne olur var deyin 😔
Ecreee Goksel mrhba canm benimde sezaryan sonrası adet düzensizliği vardı.bitti diyordum bı kacgun sorna leke geliyordu.. arkadaşım da aynı şeyleri yaşamış kadın doğum uzmani ona kontrol hapı kullanmasını tavsiye etmiş..bende Yasmin alıp kulandim 5 6 ay kadar kullandım iki ay oldu bırakali..önceki gibi lekelenme olmuyor..adetim düzene girdi.tavsiye ederim
Gokcen Goksel bnde aynu durumu yasaycgm sanirm.iki ay oldu ilk kez adet gordm ama dedigin gibi oldu .
katree Goksel benim de sezaryendenden 2 ay sorna oldu ilk reglim ve dediğiniz gibi 1 ay içinde 2 kez adet oluyordum sanki ama böyle lekelenme gibi.. Düzensizlikler normalmiş korkmayın
F-Betul Goksel Merhaba, bende benzer durumdayım. 4 ay önce doğum yaptım; lohusalığın sonunda adet oldum. Sonra üç beş gün temiz kaldım sonrasında az az günlük pes kullanmayı gerektirecek kadar kanama oldu. İki gün önce bitti. Bakalım sonrası ne olacak.
Goksel Ecreee çok teşekkür ederim,içim rahatladı biraz 🤲🏻🌸 Peki ne kadar sürdü hapı kullanana kadar yani.Benim gecen ay ve bu ay böyle oldu yani 2 ay içinde 2 kez regl olmak gibi 😞
Ecreee Goksel rica ederim doğumdan sonra olan bı durummuş..sizde alıp kullanın isterseniz 6aya kadar..sonra bırakın takip edin düzelmezse doktorasını gidersiniz..
Merveninmiskokulusu Goksel Bende aynıyım canım ilk reglim kırkımın içinde oldu sonra ki 3 hafta sonra oldu ve dediğin gibi tam bitti diyorum duş alıp abdestleniyorum bi bakıyorum leke gelmiş böyle böyle 15 gün sürdü hala geliyor leke bir daha ki reglimde böyle olursa doktoruma danışcam bende sezaryen oldum canım 2 ay oldu
Goksel Gokcen 2 ayda da aynısı mı oldu sadece 1 ay mı oldu? Bide benim gibi kısa süreli mi? Yani benim ilk oldugum regl gibi ama 2. Kanama normal regl süremde değil daha kısa sürüyo ve günlük ped yeterli geliyo.Ağrım sızımda olmuyo herhangi bi tatlı istegide yok bunlar normal reglimde kesinlikle olan seyler o yüzden belirtiyorum.Yani tekrar gelen kanama pek regl tarzında degil lekelenme gibi sanki.sizin durum nasıl tam olarak 😞
Gokcen Goksel dogum olali 2 ay kldu canim. 40 imdan sonra bi kez adet gordm. 3 gun fln lekelenme oldu sonra basladi. Her zmn ki oldugumdan cok farkliydi. Kanama fazlaydi ve suresi uzun oldu 10 gun fln surdu. Bitti. Sonra lekelenme gibi dgl .kanama oldu bi iki gun bi kac gunde lekelenme devm etti.
Goksel Gokcen şimdi anladım iyice. Hemen adet görmüşsünüz doğumdan sonra maşaAllah 🤲🏻 9 ay adet görmedik,düzensizleşmesi çok normal bence ama tabi insan yinede bi tedirgin oluyo işte 😞
Gokcen Goksel oyle ama. Belli etti bnmki de . Duzensz olacak. Kusura bakma canim . Bazen bebekle ilgilenirkn yaziym net anlatamamis olabilirm
Goksel Gokcen olur mu,gayet güzel anlattın ,tesekkür ederim 🤗 benim 2.kanama pek regl gibi değil yani nasıl söylesem bilmiyorum ama pede bulaşma yok mesela sadece peçeteye geliyo hafif😓enteresan yani
Bsrkr5 Ben sezeyandan sonra 40 ım çıkınca regl oldum ve düzenliydi son 2 aydır 20 gün gecikmeli oluyorum neden acaba 🤔
Goksel Merveninmiskokulusu benim 40ım çıkarken bende öyleydim ama ilk reglimi 7.ayda oldum ben ,o zamanı hatırlamıyorum böyle mi oluyodu diye ama şu 2 ayı net biliyorum yani 1 ayda 2 kez kanama oluyo ilki normal regl ikincisi çok çok az yani günlük ped yeterli hatta günlük ped bile fazla gelir
Merveninmiskokulusu Goksel Bende 2 ayda iki kez olmuş oldum canım çevremde herkes sütünün koruduğunu olmadığını söylüyorlar bende bu sefer anormallik mi var diye düşünüyorum 😀
Goksel Gokcen yeni mi oldu 😕 benimde kahverengiyle basladı 3 gün önce,sadece peçeteye geliyodu dün ve bugün bi tık artıs gösterdi yine yoğun değil ama günlük ped yeterli geliyo , zaten su depreme canım aşırı sıkkın,sağımız solumuz stres oldu 😔
Gokcen Goksel evet canim o konustugumz gunden beri var. Stess .yorgunluk uykusuzluk muhakkak etkiliyodur. Allah yardimcilari olsun insallah izmirlilerin .psikolojileri cok kotu olmustur eminm