Pinky86 Arkadaslar aranizda memur olup ucretsiz izne ayrilmis olan var mi? bir sey danismak istiyorum
Dmt-01 Pinky86 ücretsiz izindeyim ama atandığımda zaten doğum yapmıştım iki gün çalışıp hemen izne ayrıldım
esmamkrem Pinky86 doğum iznim bitikten sonra kendi isteğimle 6 ay ücretsiz izine ayrıldım 3 ile 6 ay arası kullanabiliyorsunuz bu izni kullanmadıklarınız sonraya devretmiyor.
SelinEge Pinky86 ben yöneticimle konuşup ayrılmayı düşünüyorum, senelik izin ve rapor hakkımı kullanıyordum annelik iznim bittikten sonra şimdi malum bunların önü kapandı mecbur ücretsize cıkacagım kabul ederlerse. Sizin sorunuz nedir belki bilgim vardır
Pinky86 SelinEge ben bu senenin yillik iznini seneye aktarabilir miyim acaba kullanmadan ucretsize ciktim da onu merak ediodum
Pinky86 Aci ben 15 ocakta 2020de aldim 2021 nisana kadar izinliyim de. Acaba bu senenin izinlerini seneye aktarabilir miyim bi fikriniz var mi?
Aci Pinky86 ben once yillik izinlerimizi kullandim sonra ucretsiz izin aldim herkes bu sekilde yapiyor sizde oyle yapabilirsiniz aslinda
Aci Pinky86 bu seneki yillik izinler seneye devrediyor aktarabilirsin ama 2019 dan kalan iznin varsa o yanar
SelinEge Pinky86 eğer izinlerin 2020ye aitse 2021 de kullanabilirsin ama 2019dan kalan iznin varsa onlar yanar
Dmt-01 Pinky86 yok ben yeni atandığım için yıllık iznim çalışmaya başladıktan bir yıl sonra olacakmış öyle dediler personel şubeden