Asyanese bende vtech markanın emekleme topu vardı ama pek işe yaradı denemez. 9 aya girildiğinde kendiliğinden emekleyiverdi. Akışına bırakmak lazım sanırım biraz. Yürüten için de illa kullanacaksınız 9 aydan sonra demişti doktor kuzenim ama ben 7 aylık olduğunda az az koydum. Sonra baktım hep parmak ucuna basıyor kullanmadım çok çok zorda kalmadıkça.