Funda11 Kızlar dün gece adet oldum cok agrılı gecer hep ilaç kullansam kesiyor içemiyorum ilacsız neler yapabilirim basım catlıyo kollarım kanadım hiç tutmuyo sanki 😔
duygukoc Funda11 sıcak su torbası koyabilirsiniz ayağınızın altına karnınıza yada belinize sıcak havlu koyabilirsiniz
GoGirl Funda11 karin agrisina en iyi ilac ama ben bi ara pharmaton kullanmistim bu adet donemi olan kollarin kalkmamasi hâl kalmamasina iyi gelmisti daha dinc olmustum
MS-01 Funda11 kesinlikle papatya çayı cok iyi geliyor ben igme yaptırmadan geçmezdi her ay papatya çayı içiyorum cok rahatlatıyor ve adetinize yakin kola isctiyseniz eger oda cok sancı yapiyor ben adetime yakin hic içmezdim birde ayaklarınızı üşümesin
Mucizem04 Funda11 adet olmadan 3-4 gün önce civan perçemi kaynat iç günlük ağrı kalmaz İbrahim Saraçoğlu söylemişti uyguluyorum ben bir kaç yıldır güzel 👍
Funda11 duygukoc inanın hiçbir işe yaramadı dzüensix oldugum için böyle parca düşürüyorum ilk gün zor oluyor cok teşekkür ederim
Funda11 MS-01 emziriyorum canım papatya cayı içilir dimi hiç içmedim daha önce ama bu emziren anneler için ısırgan otu papatya rezene karısık bi çay var onu tüketiyorum günlük
MS-01 Funda11 yani ben içtim birkaç kere sıkıntı olmadı tekrar araştırıp bakabilirsin yine istersen ama baya rahatlıyorum ben sandım azalıyor