Kızlar bebegm 4ay 2günlk gecn ay 3gün bu ay 10 gün gecikti adetm ama korunyrz test yotm negatf cıktı kan test ypmadm szce korkmalımıym
bi postta görmüştüm mart nisan eylül ekil aynda mevsm gecşlrndn dolayı gecikme olyor demişlerdi dogumdn snra düzene girmemesi norml mi yoksa korkmalımym