Kızlar bişey danışıcam sizlere. Benm kızımın kilo alımı yavaşladı 5.ayımıza giricez 10 gün sonra tattım 300 gram almış. Geçen ay da öyleydi. Ondn önce 1 kilo alıyordu hep. Geçen ay doktor bidahaki ay böyle olursa tahlil yaparım dedi. Bugün aradım hani hocam bu çocuk emmiyor mama da istemiyor öğürüyor diye hala diyorki tahlil yapmam gerek. Emmeyen çocuga neyin tahlili Allah aşkına? Emse yada mama yese de kilo almasa tamam diyen bişey mi var bakalım ama emmiyor çocuk. Sizce haklı mı yani tahlil mi yaptırmak gerek yoksa para tuzağı mı bunu yaşayan anneler yazarsa çook sevinirim moralim 0