İnstagramda yada burada karşılaştığım bebek yemekleri yani mesela bir çorba yapıyor onu içiriyor bir öğününde siz de mi öyle yapıyorsunuz ?
Ben mesela yoğurt çorbası yediriyorsam yanına bir köfte yada sebze yediriyorsam yanına tavuk vs vs bazen üç çeşit oluyor
(tabi iştahsıx oldupu için 2 kqşık 2 kaşık yiyor )