Denizsmom geçen hafta çarşamba arada oksuruk bazende hiriltisi olmaya başladı. Perşembe biraz daha arttı cuma günü karni inip çıkmaya başladı. Bronsiolit olmuş. Daha dün akşam taburcu olduk. Yattigimiz servisde %80 bronsiolit vardı. O yüzden takip edin ve devam ediyorsa götürün. Bu ara salgın varmis.