Ballilokumumalis minikkalp inşallah becerirsin canim bende ilk çok korkarak yaptım tereddüt ettik ama şükür birşey olmadı aksine daha rahat oldu yaparsin umarimm
minikkalp Ballilokumumalis eşime izlettim bugün yapmayalım nolur nolmaz dedi daha 1aylik çok küçük dedi cesaret edemedik. Sizde hiç boğulma tehlikesi falan oldumu
Ballilokumumalis minikkalp benimde yaptığımda oğlum 2 aylıktı canim hastalandı sırf burun tikanikligindan ozaman denedik doktorda önermişti ama bilemiyorum yani seninkide küçük bayaa boğulma falan olmadı bende
minikkalp Ballilokumumalis biraz daha bekleyeyim ben en azından 2aylik olsun. buhar makinesi alıp odasını nemlendirecegiz bide onu deneyelim teşekkür ederim ama inşallah bigun cesaretimi toplar yaparm 😊
Omero21 minikkalp canım serum fizyolojiği torbayla al eczaneden enjektörlü çok fışkırtmadan uygula her seferinde çekme biraz ıslak kalsın öyle Çek bi de evin nem dengesini kontrol et nem makinesi al eve
minikkalp Omero21 öyle yaptım bugün gidip enjektör aldım. Nem makineside sipariş verdik inşallah faydasını görürüz teşekkür ederim
Aryemus_3 minikkalp Bi dr aspiratör verdi bi diğeri aspiratör fazla kullanma mukozaya zarar verir dedi yan yatırıp sıkıyorum hemen dik ediyorum cikiyo hapsuriyo çıkmazsa yine sıkıyorum burnunu okşuyorum cikiyo
minikkalp Aryemus_3 ona cesaret edemedik biz genzine kaçar boğulursa falan diye korktuk buhar makinesi istedik inşallah işe yarar
Aryemus_3 minikkalp yok canım küçük 5 ml bişey zaten hepsini sıkmıyorum bile benden korkagi yok yapıyorum yani