Merhaba sevgili anneler, 1ay önce kızımı kucağıma aldım. Aşırı derecede burun tikanikligi yaşıyoruz. Çocuk rahat ememiyor uyuyamiyor. Serum fizyolojik ve burun aspiratoru kullanıyorum ama burun delikleri küçük olduğundan arkadakiler gelmiyor çekemiyorum. Annemler toplu iğnenin arkası ile denedi kendi sütümü sagdim yumuşatın diye ama onlarda kar etmiyor. Bugün son çare hastaneye goturup temizlettik. Bu konuda farklı çözümü olan varmı acaba