Bence boyu gayet normal bebeğinizin. Benm kızım 21 aylık 89 cm ama babası 2 metre ona çekmiş. Uzun doğdu hep uzun gitti. Bazı şeyler genetik ne yapsan da önüne gecemiyorsun.mesela kızım çok yer ama çok zayıf çünkü babasıda öyle asla kilo aldıramıyorum