Seymanurkirdar Öyle alışmış öyle devam eder gibi şeyler demeyeceğim. Benim de bebeğim 2,3 ve 4 aylıkken öyleydi. Uyanıkken hep yanında olmamı isteyip bir de kucak ister, yere bıraksam durmazdı. 5 aylık olunca yere bırakıp eline de oyuncak verince kendi kendine oyalanmaya başladı. Şimdi 6 ayı bitti yeni 7. ayına girdi. Hala aynı yere bırakıyorum kendi kendine oyalanıyor baya sıkılınca ağlıyor yine kucağıma alıyorum ilgileniyorum oyun oynuyoruz uyku saati gelince de uyutuyorum. Sen de bu şekilde yaparsın ilerde.