5253 Kızlar bebeğimin dün ateşi 37yi geçmişti neyse gece yatarken yine 37 flandi uyuduk uyandık sabah ateşi yoktu şimdi yine 38 oldu 🤦♀️ aklıma takılan şu ya gece uyurken ateşi çok yükseldiyse sürekli değişiyor ya 🙇♀️
laleay Benim oğlumun normall ısı ölçüsü 37 derece. Çok aklına takıldıysa her 2 saate bir ölç ateşini canım bak bakalım nasıl ama rahatsız değilse daha da çok yükseldiğini düşünüyorum ve odayı çok sıcak tutmayın 24derece arası olsa iyi olur.