DS123 Kızlar bebeklerinize karışım kahvaltı vermeyi ne zaman bıraktınız ? Oğlum şuan 15 aylık ve genel olarak iştahsız bir bebek. Ek gıda da kahvaltı vermeye başladığımda karışım yemezdi pütürlüye alıştırmaya çalıştım biz süre öyle verdim az çok. Sonra diş çıkarmaya başlayınca hiç yememeye başladı ve bende tekrar karışım denedim ve yedi. Yaşından sonra artık normal kahvaltı etmesi gerektiğini biliyorum ama bazen yemediğinde karışım veriyorum içim rahat etmese de daha fazla çeşit ekleyip beslendiğini düşünüyorum. Bazen karışım bazen krep pankek devam ediyoruZ. Haşlanmış yumurta vs yediremiyoruö çıkarıypr hemen. Sizler kaçıncı aya kadar devam ettiniz ya da normal kahvaltıya alıştırdınız ?
seydaac DS123 merhaba ilk zamanlar hep normal kahvaltı yaptırırdım, haşlanmış yumurta peynir pankek falan yerdi. Sonra hastalandı hiçbir şey yemez oldu karışım yaptım ben de hep. 18 ayından sonra yavaş yavaş alıştırmaya başladım. Mesela karışımın içine koyduklarımdan birini yanında yedirdim, işte peynır yumurta sarısı vs. Öyle öyle alıştı. Şuan 28 aylık normal kahvaltı yapıyoruz birlikte 🤗
Mom9 DS123 ben hep ayrı ayrı verdim. Doktorun tek önemli tavsiyesi blendır kullanma, karışım verme dedi. Yemezse önüne koy dedi. Yemediği zamanlar önüne koydum çok rahat etmedi içim ama doyduğu kadar yedi zorlamadım. Şimdi 14aylık haşlanmış yumurta yerse sarısını yer beyazını sevmez ama omlet yaparsam yer hepsini, parçalayıp önüne koyuyorum yiyo artık kendi. Püre zamanlarında da çatalla ezip damağının yanına koyuyordum öğürmeden yemesini sağlamıştı
asyasare DS123 kizim 9 aylik hic karisim vermedim. hepsini ayri ayri verdim. simdi onlet pankek vs yapip onune koyuyorum ufak ufak kendi yiyor. yaninda peyniri salataligi ayri ayri veriyorum. kendi yese aslinda daha mi cok hosuna gider acaba ? hic denediniz mi bilmiyorum
DS123 seydaac Ne güzel maşallah 🧿 aynen bizde o durumdayız ilk zamanlar normal ettirip çok sonradan karışım verdim a da olsa normal yedirmeye çalışacağım bakalım 🌼
DS123 Mom9 ne güzel maşallah öğürme ypk bizde de ama normal kahvaltının miktarı az ya da yediği şeyler çok sınırlı salatalık pankek krep tarzı şeyler oda içine koyduklarıma göre seçici🙄 peynir zeytin yemez yani alıştırmak istiyoruö bende
zeynepzeze Ek gıda dönemin de karışım verdiyseniz, şu an da da öyle yemek istiyordur. O yüzden doktorlar o şekilde yedirmeyin her şeyi tek tek verin diyorlar. Bence vermeyin öyle. Tek tek yesin illa alışacak aç kaldıkça yiyecek
Nltka 6 buçuk aylık oğlum yumurta sarısı peynir yiyor . Hiç karışım vermedim ilk üç gün kustu falan ama şimdi hiç sorun yapmıyor bir kere blenderdan geçirmedim hep çatalla ezdim . Şuanda diş çıkarıyor huysuz ama idare eder yemesi ısrar etmeyin sizde ama ayrı ayrı verin hiç karışım vermeyin zamanla alışacaktır
GoGirl DS123 ben haslanmis yumurtadan hic hoslanmam yedirmiyorum o yuzden benim icim kalkiyor omlet yapiyorum ceviz badem fındık avakado kasar iste ne geliyosa aklina her gun farkli Buyuk oglumada hic haslanmis yedirmedim bi donem yumurta hic yemedi snr yine yedi okula gidince haslanmis omlet hepsini yedi Yani nasil yiyorsa yesin buyudukce de cok sey degisiyor
seydaac DS123 inşallah alışır, ben şimdi tabak yapıyorum koyuyorum mama sandalyesine, karşılıklı oturup kahvaltı ediyoruz. Yumurta, domates, salatalık, bal vs kolay oldu alışması. Peynirde epey zorlandım, ona da yeni yenş alışmaya başladı. 😊
Naz_N DS123 hiç karışım, püre vs tarzı şeyler vermedim hiçbir öğününde. Hep normal yemek formunda verdim besinleri ve kolaylıkla alıştı. Sanırım başladığı gibi sürsün istiyorlar🌸
Gamze3466 DS123 benim kızım da 13 aylık oldu ek gıdaya geçtiğimizde karışık şeyler hiç yemezdi mesela yumurta haşlardım pekmez damlatırdım bebe bisküvisi falan hiç yemezdi. Ama tek tek verince yerdi. 8.aydan sonra pütürlü yemeğe alıştı. Şuan da maşallah gayet güzel yiyor pütürlü şekilde. O an yemek istemiyorsa mesela hiç zorlamam acıkınca belli ediyor artık zaten. Oğlunuz nasıl seviyorsa öyle devam edin.