Psikologanne95 Pazartesi işe başlıyorum bebeğim 4 aylık kaşık biberonu verdik ağladı istemedi biberon versem memeyi unutur mu? Kolay emmeyecek bir biberon var mı
OncedenGurme Psikologanne95 bebekten bebeğe değişiyor malesef bu. Avent biberon ve emzik kullanıyorum 2.5 aydır meme reddi yaşamadık çok şükür. Ben aldıktan sonra arkadaşımla konuşurken kullanma meme reddi yapıyor demişti hatta pişman olmuştum aldığıma hamileyken
Rules Psikologanne95 29 günlüğüz sütüm yetmedi ilk zamanlar tommie tippe in anti kolik biberonu kullandım hala kullanıyorum bazen sütümü sapıp veriyorum bazen mama meme reddi yaşamadık
Dba Psikologanne95 ben bir ay biberonla besledim sonra meme uç kullandım sonra mememi tuttu dişarı çıkmiştim sürümü sağdım annem biberonla içirdi eve geldim mememi istemedi zor tutturdum bida vermek istemiyorum ama açil işim olunca mecbur kalıyoruz tabi benim kızım böle her bebek farklıdır belki sizinki hem meme alır hem biberon denemeden bilemezsiniz bikaçgğn deneyin bi
Melahatkck Yapıyor canım ama geçiyor sonradan benimki 7 aylık 5 aylıkken farkına vardı daha sonra tek gögsümü emmeye başladı ama pes etmedim sürekli verdim şuan ikisinide emiyor ve hala biberon kullanıyor
Rules Psikologanne95 ben hepsi burada dan aldım ama Trendyol e bebek her yerde satılıyor dün e bebek te baktım mağazasında fiyatı iyiydi benim aldığım fiyatlardaydı
Kubrapehlivan Benim bebeğim 3 ay 13 günlük göğsümü veriyorum, günde 3-5 defa biberon veriyorum. Ve asla meme reddi yaşamadım. Chicco marka kullanıyorum ve çok memnunum🌸
Zeynepinannesiii Psikologanne95 ben doğduğundan beri meme mama gidiyorum biberon la veriyordum sıkıntı yaşamadım. Şimdi de hem meme hem mama gidiyorz
vera66 Psikologanne95 bende oğlum 4 aylıkken başladım işe benimki bıraktı memeyi zar zor 6 aya getirdim hem 4. ay atağı çok zoruydu bizim için üstüne bide biberona alışınca o zön da iştahlıydı ben olmadım zaman hep biberon aldı
Deletedmom_50 Psikologanne95 bebeğe özgü sanırım böyle şeyler. Meme reddi hiç yaşamadık biz, hem biberon hem meme gidiyoruz. Yaşadım diyen de var tabii. Sanırım sizin cevabınız sadece bebeğinizde🙄
Esliminannesi OncedenGurme inşallah canım 🙏 Aman sende dikkat et çok verme belki şimdi emiyor sonra emmemeye başlar Allah korusun
OncedenGurme Esliminannesi günde 1 en fazla 2 kere veriyorum zaten biberonu. Emziği de uykuya geçişte kullanıyor sadece, dalınca atıyor şimdilik. İnşallah yaşamayız öyle bişey
Elisamoms2208 Emzirirdim uykuya dalarken emzik verirdim hala veriyorum biberon da veriyordum biberon kolayına geliyor meme reddi yaşadım bıraktım biberonu verme bence