Merhaba arkadaşlar bebeğim 11 aylık yürüyo fakat bacakları ayrık ayrık gibi daha önce eşime çarpık bacak mı olcak acaba demiştim oda yok be yeni yürüyo ilerde geçer demişti bugün Ablam aradı arkadaşı ortapedi sekreteri arkadaşı ablama bi ortapediye göstersinler bize böyle bebekleri getiriyorlar bazıları ilerde düzeliyo bazılarına tedavi uygulanıyor demiş Ablam aradı söyledi endişelendim yaa bende yeni yürüyünce ondan paytak paytak yürüyo diye düşünmüştüm Başına gelen var mı ya da nasıl bir tedavi uyguluyorlar acaba bilginiz Var mı