Papatya07 saat karısık verdim sabah 11 gibi akşam 22:30’da. Yanına ek olarak damla da kullanabilirsin. Baya rahatlattı ama bol bol gazını çıkarın. Şimdi 3 ay olduk nurse harveysi halen kullanıyorum iki haftadır kendi kendine yapıyor çok şükür ama senin bebek küçükse sürekli bacak hareketi yaptır çıkmazsa da kimyon kaynat ek olarak. Su da verdim onun da faydasını gördğm ama dediğim gibi üstü kalın olsun ayakları ve karnı kesinlikle üşümesin