Eşim bi fabrikada çalışıyor beyaz yaka olarak diger bölümdeki bir kişi pozitif çıkınca fabrika tedbir amaçlı bütün beyaz yakaya sürüntü yaptırdı eşimde hiçbir belirti yokken pozitif çıktı ve şuan evde duyduğum andan beri ağlıyorum kendimi çok kötü hissediyorum 7 buçuk aylık oğlum var ve emziriyorum bi anda aşırı yıprattı beni morele ihtiyacım var kendimi tutamıyorum sürekli ağlıyorum