Minnos01 ben doğduğundan beri ara ara sahip veriyorum biberonla. Hatta ilk 3 gün kuvozde kaldığı için hep biberonla içti mamayi sütü. Çok şükür bu gunlerevkadar meme reddi olmadan geldik. Ben avent natural kullanıyorum. 3 buçuk aylık olduk ama 2 haftadir falan bizde de var meme reddi. Biberon kaynaklı olmayabilir sizinkide. Bu dönemde meme reddi sık görülüyor çünkü.