Yenigelin Merhaba 48 günlük kızım var ve doktora gittiğimizde kilo alımının yetersiz olduğunu söyledi alması gereken kilodan az almış ve mama başlamam gerektiğini söyledi sütüm olduğunu düşünüyorum cünkğ hep geliyor sıkınca ama yarayıp yaramama durumu var galiba. böyle olan var mı acaba biraz Canım sıkıldı da😔
Yenigelin Ipekk bugün mama verdim bir kere 30 cc arkasından baya da emzirdim emdi yani. Hiç bu kadar uzun uyumamıştı . Mama vermiyorken yerine yatıramıyordum desem yeridir hemen uyanıyordu :/
DefneRana3881 Yenigelin o zaman gerçekten karnı doymuş olabilir takviye iyi gelmiştir ancak önce emzirin daha sonra mama verin ki sizide bırakmasın
Yenigelin DefneRana3881 evrt öyle yapacaktım da bugün böyle oldu 😪 sütüm yeterli gelip mamayı bırakabiliriz insallah
Yenigelin [bilinmeyen] ilk ayımızda 500 gr almıştı em alt sınırda vermedik mama. 2.ayda yani gittiğimiz süre içinde haftalık 30 gr alması gerekirken 20 gr almış. Haftaya tekrar gelin kontrol edelim dedi. Bana çok zayıf gelmiyor aslında ama demek kiralaması gereken bi kilo var