Merhaba hanımlar 3 aylık bi kızım var doğduğundan beri büyük Tovaletini yapamıyordu hep ben zorla yaptırıyordum suan onu bıraktım kendi haline 4 gün de bir jere yapıyor sizce Normal mi bide boyu uzun kilosunu belli etmiyo 2 aylıkken 5 kilo 100 gramdı sizce Normal mi insanlar gerçekten çok düşüncesizce davranıp üzüyorlar suan kilosunu bilmiyorum sağlık ocağına gitmedim daha